Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44022
Title: Особливості навчання комп’ютерному моделюванню на уроках інформатики
Other Titles: Features of teaching computer modeling in informatics lessons
Authors: Юрченко, Артем Олександрович
Хворостіна, Юрій В’ячеславович
Keywords: моделювання, комп’ютерне моделювання, навчання інформатики, особливості комп’ютерного моделювання
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во “Говерла”
Citation: Юрченко, Артем Олександрович Особливості навчання комп’ютерному моделюванню на уроках інформатики / Артем Олександрович Юрченко, Юрій В’ячеславович Хворостіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 333–336. – Рез. укр. англ. – Бібліогр.: с. 335–336 (10 назв.).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Сучасна освіта, характеризується підвищеною увагою до поняття моделі та методології моделювання. Вона використовує їх у багатьох галузях знання, але вивчення інформатики допомагає учням зібрати свої знання про моделі в загальну систему і усвідомлено застосовувати їх у своїй навчальній та прак- тичній діяльності. Оскільки в даний час завдання навчання полягають в оновленні змісту та одержанні нової якості одержуваного результату, роль навчання комп’ютерному моделюванню стає особливо значущою і має пріоритетну здатність забезпечувати результативність освіти у всій сукупності її елементів. Мета статті: виявити методичні особливості навчання комп’ютерному моделюванню на уроках інформатики. Методи дослідження: теоретичні – аналіз і узагальнення науково-методичних джерел для обґрунтування актуальності, визначення місця теми «Моделювання» у шкільному курсі інформатики; узагальнення для ви- явлення методичних особливостей навчання моделюванню на уроках інформатики. За аналізом навчальної програми з інформатики старшої школи ЗЗСО рівня стандарт в контексті теми виявлено, що вивчення моделювання в цілому та комп’ютерного моделювання, зокрема, включено в шкільну програму з інформа- тики. Аналіз чинних підручників з інформатики для учнів старших класів показав, що теми «Моделювання» та «Комп’ютерне моделювання» подаються досить стисло. В навчанні комп’ютерного моделювання виді- ляють три типи завдань: за поданою моделлю об’єкта отримати необхідну інформацію та сформулювати висновки; на основі даних про реальний об’єкт розробити його модель; здійснити процес моделювання на комп’ютері. Ключові слова: моделювання, комп’ютерне моделювання, навчання інформатики, особливості комп’ютерного моделювання.
FEATURES OF TEACHING COMPUTER MODELING IN INFORMATICS LESSONS Abstract. Modern education is characterized by increased attention to the concept of model and methodology of modeling. She uses them in many fi elds of knowledge, but the study of computer science helps students to gather their knowledge of models into a common system and consciously apply them in their educational and practical activities. As the current task of learning is to update the content and obtain a new quality of result, the role of teaching computer modeling is becoming particularly important and has a priority ability to ensure the eff ectiveness of education in all its elements. The purpose of the article: is to identify the methodological features of teaching computer modeling in computer science lessons. Research methods: theoretical − analysis and generalization of scientifi c and methodological sources to substantiate the relevance, determining the place of the topic "Modeling" in the school course of computer science; generalizations to identify methodological features of teaching modeling in computer science lessons. An analysis of the high school computer science curriculum in the context of the topic revealed that the study of modeling in general and computer modeling, in particular, is included in the school computer science curriculum. An analysis of current computer science textbooks for high school students has shown that the topics of "Modeling" and "Computer Modeling" are presented quite concisely. There are three types of tasks in the teaching of computer modeling: to obtain the necessary information and formulate conclusions according to the given model of the object; develop a model of a real object based on data about it; perform the simulation process on a computer. Key words: modeling, computer modeling, computer science education, features of computer modeling.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44022
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (50) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОМУ.pdf549.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.