Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачайло, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorЛета, Василь Васильович-
dc.contributor.authorКарабінюк, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorМельничук, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:29:55Z-
dc.date.available2022-09-12T17:29:55Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationКачайло М. М., Лета В. В., Карабінюк М. М., Мельничук В. П. Дослідження на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Інноваційна педагогіка. Вип. 49 (2). 2022. С. 23–26. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/49.2.5uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44066-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль досліджень на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано сутність географічних досліджень на уроках географії. Детально проаналізовано навчальну програму з географії та запропоновані нею дослідження для учнів різних класів. Актуальність дослідження визначається тим, що сучасних дітей називають «цифровим поколінням», тому для вивчення всіх дисциплін у школі до них потрібен особливий підхід. Завдання школи полягає не тільки в необхідності дати учням певну суму знань, а й у тому, щоб навчити їх здобувати ці знання самостійно. Щоб розв’язати це завдання, потрібно максимально залучати учнів до роботи, навчити дітей самостійно мислити, творчо застосовувати набуті знання на практиці. Оцінено роль вчителя в навчально-дослідницькій роботі учнів, яка полягає у правильній її організації та підборі методів дослідження. Вчитель повинен мотивувати, активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів та максимально розкривати їхні сильні сторони. Розглянуто джерела інформації про географічні об’єкти та явища, які досліджують учні. Найпопулярнішими та зручними для учнів є електронні джерела географічної інфор- мації, геопортали тощо. Однак, важливе значення також мають географічні карти, атласи, підручники та енциклопедії. Виділено основні форми навчально-дослідницької роботи учнів на уроках географії: робота з різними навчальними картами, контурними картами, картосхемами, таблицями, атласами, планами місцевості, фотоілюстраціями, схемами; робота з текстами підручників, журналів та й іншої наукової літератури; робота з статистичними матеріалами, графіками, діаграмами. Зазначено відсут- ність усталених чітких правил для вчителів щодо організації досліджень, недостатнє їх методичне забезпечення. Це зумовлює складнощі у роботі вчителя географії, але дозволяє проявити свій науковий і творчий потенціали.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectОсвіта та навчанняuk
dc.subjectгеографія, навчально- дослідницька робота, географічні дослі- дження, пізнавальна діяльність, урок географіїuk
dc.titleДослідження на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнівuk
dc.title.alternativeRESEARCH IN GEOGRAPHY LESSONS AS A MEANS OF ACTIVATING STUDENTS' COGNITIVE ACTIVITIESuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Качайло М.М. та ін., 2022.pdfстаття158.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.