Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44066
Название: Дослідження на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Другие названия: RESEARCH IN GEOGRAPHY LESSONS AS A MEANS OF ACTIVATING STUDENTS' COGNITIVE ACTIVITIES
Авторы: Качайло, Михайло Михайлович
Лета, Василь Васильович
Карабінюк, Микола Миколайович
Мельничук, Володимир Петрович
Ключевые слова: Освіта та навчання, географія, навчально- дослідницька робота, географічні дослі- дження, пізнавальна діяльність, урок географії
Дата публикации: сен-2022
Издательство: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Библиографическое описание: Качайло М. М., Лета В. В., Карабінюк М. М., Мельничук В. П. Дослідження на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Інноваційна педагогіка. Вип. 49 (2). 2022. С. 23–26. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/49.2.5
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається роль досліджень на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано сутність географічних досліджень на уроках географії. Детально проаналізовано навчальну програму з географії та запропоновані нею дослідження для учнів різних класів. Актуальність дослідження визначається тим, що сучасних дітей називають «цифровим поколінням», тому для вивчення всіх дисциплін у школі до них потрібен особливий підхід. Завдання школи полягає не тільки в необхідності дати учням певну суму знань, а й у тому, щоб навчити їх здобувати ці знання самостійно. Щоб розв’язати це завдання, потрібно максимально залучати учнів до роботи, навчити дітей самостійно мислити, творчо застосовувати набуті знання на практиці. Оцінено роль вчителя в навчально-дослідницькій роботі учнів, яка полягає у правильній її організації та підборі методів дослідження. Вчитель повинен мотивувати, активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів та максимально розкривати їхні сильні сторони. Розглянуто джерела інформації про географічні об’єкти та явища, які досліджують учні. Найпопулярнішими та зручними для учнів є електронні джерела географічної інфор- мації, геопортали тощо. Однак, важливе значення також мають географічні карти, атласи, підручники та енциклопедії. Виділено основні форми навчально-дослідницької роботи учнів на уроках географії: робота з різними навчальними картами, контурними картами, картосхемами, таблицями, атласами, планами місцевості, фотоілюстраціями, схемами; робота з текстами підручників, журналів та й іншої наукової літератури; робота з статистичними матеріалами, графіками, діаграмами. Зазначено відсут- ність усталених чітких правил для вчителів щодо організації досліджень, недостатнє їх методичне забезпечення. Це зумовлює складнощі у роботі вчителя географії, але дозволяє проявити свій науковий і творчий потенціали.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44066
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Качайло М.М. та ін., 2022.pdfстаття158.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.