Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/440
Назва: Використання технології "переверненого навчання" у професійній діяльності викладачів вищої школи
Інші назви: Using the technology of "flipped classroom" in professional activities of higher school teachers
Автори: Приходькіна, Наталія Олексіївна
Ключові слова: традиційне навчання, перевернене навчання, перевернений клас, особистісно орієнтований підхід, інформаційно-комунікаційні технології навчання, Інтернет, відеолекція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Приходькіна, Н. О. Використання технології "переверненого навчання" у професійній діяльності викладачів вищої школи [Текст] / Н. О. Приходькіна. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 141–144. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 143–144 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення сту-дентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості викорис-товувати навчальний час для групових занять, де студенти можуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взає-модіяти один з одним у практичній діяльності. Перевернене на-вчання припускає зміну ролі викладачів, які здають свої передові позиції на користь більш тісного співробітництва й спільного внеску в навчальний процес. Ключові слова: традиційне навчання, перевернене навчання, перевернений клас, особистісно орієнтований підхід, інформаційно-комунікаційні технології навчання, Інтернет, відеолекція.
Опис: The notion of the fl ipped classroom, discussed in the article, is based on ideas such as active learning, engaging students in a common activity, the combined system of training, podcast. Inverted value of the fl ipped classroom is in using the class time for study group sessions where students can discuss the content of the lecture, test their knowledge and interact with each other in practice. Flipped classroom involves changing role of teachers who give their advanced position in favor of closer cooperation and contribution to the overall learning process. Key words: traditional training, fl ipped classroom, student-oriented approach, ICT training, Internet, video lecture.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/440
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.