Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарова, Т.-
dc.contributor.authorОлійник, Н.-
dc.date.accessioned2022-09-14T09:15:32Z-
dc.date.available2022-09-14T09:15:32Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГончарова, Т. Педагогічні аспекти соціально значимих програм дитячих громадських формувань / Т. Гончарова, Н. Олійник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 31–33. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 33 (3 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44101-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1hEsyhq3ExX8d298tC7lKWHrix8yPImqH/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРассматриваются вопросы деятельности детских общественных организаций. Детские общественные организации и объединения через реализацию своей программной деятельности, с одной стороны, обеспечивают реализацию интересов, потребностей и возможностей детей, с другой, — способствуют формированию готовности к реализации социальных функций в обществе.uk
dc.description.abstractChild's public organizations and associations through realization of their programme activity, one the one side, provide realization of interests, needs and abilities of children, on the other, assist to the formation of readiness to the realization of social functions in society.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПедагогічні аспекти соціально значимих програм дитячих громадських формуваньuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.