Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44101
Назва: | Педагогічні аспекти соціально значимих програм дитячих громадських формувань |
Автори: | Гончарова, Т. Олійник, Н. |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вид-во “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Гончарова, Т. Педагогічні аспекти соціально значимих програм дитячих громадських формувань / Т. Гончарова, Н. Олійник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 31–33. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 33 (3 назви) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Рассматриваются вопросы деятельности детских общественных организаций. Детские общественные организации и объединения через реализацию своей программной деятельности, с одной стороны, обеспечивают реализацию интересов, потребностей и возможностей детей, с другой, — способствуют формированию готовности к реализации социальных функций в обществе. Child's public organizations and associations through realization of their programme activity, one the one side, provide realization of interests, needs and abilities of children, on the other, assist to the formation of readiness to the realization of social functions in society. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1hEsyhq3ExX8d298tC7lKWHrix8yPImqH/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44101 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.