Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44112
Назва: Технологічний потенціал учителя – основа впровадження педагогічних інновацій
Автори: Грабовська, Т.
Грабовський, О.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Грабовська, Т. Технологічний потенціал учителя – основа впровадження педагогічних інновацій / Т. Грабовська, О. Грабовський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С.37–38. – Рез. рос., англ.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются вопросы сохранения и увеличения технологического потенциала учителя, который является основой для реализации педагогических инноваций.
The article considers the issues of saving and extenuation of a teacher potential, which is the basis for the realization of pedagogic innovations.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1RAwet7Fk7u0FLbDdNq7fkTbVcoJZYLm0/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44112
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.