Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44148
Назва: | Нові педагогічні технології – шлях до особистісно орієнтованої освіти |
Автори: | Курило, О. Попович, Н. |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вид-во “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Курило, О. Нові педагогічні технології – шлях до особистісно орієнтованої освіти / О. Курило, Н. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 76–78. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 78 (14 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Рассматриваются вопросы внедрения новых педагогических технологий и их значение в развитии личностно ориентированного образования. In the article the author reveals the importance of introduction of new teaching techniques, their importance for the development of the person — oriented education. The authors present the main items of new educational system, the requirements to and recommendations for the teachers in the process of their preparing for the lessons in the person-oriented aspect. The need for creation and implementation of person-oriented approach and the role of teachers in itis stated in the article. The authors lay emphasis on the efficiency of acquiring knowledge, skills and habits of the person-oriented education, which stimulates the high cognitive activity of junior pupils. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1FMA7wlFN9HuaSPqiiUlHyAwjpHU4jGR7/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44148 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.