Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44171
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.contributor.authorСагарда, Володимир-
dc.date.accessioned2022-09-15T14:55:06Z-
dc.date.available2022-09-15T14:55:06Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationОпачко, М. Теоретичні основи проектування змістових модулів у процесі реалізації кредитно-модульної організації навчального процесу / М. Опачко, В. Сагарда // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 120–123. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44171-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1a3NDWbAhaenCU_Le0Jk1A4V1VKrNtAQH/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются теоретические аспекты проблемы проектирования содержательного модуля учебной дисциплины в контексте реализации кредитно-модульной системы обучения.uk
dc.description.abstractThe article considers theoretical aspects of problems of projectecting of the content modul of the teaching subject in the context of the realisation of the credit-module system of teaching.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleТеоретичні основи проектування змістових модулів у процесі реалізації кредитно-модульної організації навчального процесуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.