Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44171
Назва: | Теоретичні основи проектування змістових модулів у процесі реалізації кредитно-модульної організації навчального процесу |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна Сагарда, Володимир |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вид-во “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Опачко, М. Теоретичні основи проектування змістових модулів у процесі реалізації кредитно-модульної організації навчального процесу / М. Опачко, В. Сагарда // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 120–123. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123 (4 назви) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматриваются теоретические аспекты проблемы проектирования содержательного модуля учебной дисциплины в контексте реализации кредитно-модульной системы обучения. The article considers theoretical aspects of problems of projectecting of the content modul of the teaching subject in the context of the realisation of the credit-module system of teaching. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1a3NDWbAhaenCU_Le0Jk1A4V1VKrNtAQH/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44171 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.