Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44171
Title: Теоретичні основи проектування змістових модулів у процесі реалізації кредитно-модульної організації навчального процесу
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Сагарда, Володимир
Issue Date: 2005
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Опачко, М. Теоретичні основи проектування змістових модулів у процесі реалізації кредитно-модульної організації навчального процесу / М. Опачко, В. Сагарда // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 120–123. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123 (4 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье рассматриваются теоретические аспекты проблемы проектирования содержательного модуля учебной дисциплины в контексте реализации кредитно-модульной системы обучения.
The article considers theoretical aspects of problems of projectecting of the content modul of the teaching subject in the context of the realisation of the credit-module system of teaching.
Description: https://drive.google.com/file/d/1a3NDWbAhaenCU_Le0Jk1A4V1VKrNtAQH/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44171
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.