Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, В.-
dc.date.accessioned2022-09-16T13:18:38Z-
dc.date.available2022-09-16T13:18:38Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПоліщук, В. Філософія професійної діяльності соціального педагога / В. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 140–143. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 143 (15 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44191-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1pamXezNLKt4_oiWwdIHftJPv8hFw9NJX/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье проанализированы концептуальные подходы обоснования философских основ социальной и социально-педагогической деятельности. Обосновано, что профессиональная социально-педагогическая деятельность базируется на философском постулате, что наивысшей ценностью является жизнь каждого конкретного человека.uk
dc.description.abstractThe conceptual approaches of the main schools and trends as to the grounding of philosophical bases of social and socio-pedagogical activity are analyzed in the article. It is proved that in spite of the differences, all of them are similar in the idea that the highest value is the life of each concrete person. This conceptual postulate lies in the foundation of professional social and socio-pedagogical activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleФілософія професійної діяльності соціального педагогаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.