Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПришляк, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2014-12-24T13:11:49Z-
dc.date.available2014-12-24T13:11:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПришляк, О. Ю. Особливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери [Текст] / О. Ю. Пришляк. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 144–147. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 146 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/441-
dc.descriptionThe article deals with the interpretation of essence of professional development in native and foreign literature; the actuality and degree of investigationalness of problem of professional development of specialists of social pedagogical sphe re. The author has exposed an approach to study and interpretation of professional development, the conceptual approaches to realization of professional development of social teachers in modern terms are exposed. The author has carried out comparatively pedagogical analysis of foreign experience of professional development of social teachers and social workers. The necessity of study and borrowing of progressive ideas of foreign experience for Ukrainian educational sphere has been grounded in the article. Author`s vision of optimization of professional developmentof specialists of social pedagogical sphere is formulated on the basis of adaptation of progressive ideas of foreign experience. Key words: professional development, conceptions of professional development, technology of professional development, maintenance, kinds and forms of professional development, foreign experience of professional development, social teacher, social pedagogical sphere.uk
dc.description.abstractУ статті розкрито трактування суті професійного розвитку у вітчизняній і зарубіжній літературі; визначено актуальність та ступінь дослідженості проблеми професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери. Розкрито підходи до вивчення та трактування професійного розвитку. розкрито концептуальні підходи до реалізації професійного розвитку соціальних педагогів в сучасних умовах. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз зарубіжного досвіду професійного розвитку соціальних педагогів і соціальних працівників. Обґрунтовано необхідність вивчення і запозичення прогресивних ідей зарубіжного досвіду в український освітній простір. Сформульовано авторське бачення оптимізації професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери на основі адаптації прогресивних ідей зарубіжного досвіду. Ключові слова: професійний розвиток, концепції професійно-го розвитку, технології професійного розвитку, зміст, види і форми професійного розвитку, зарубіжний досвід професійного розвитку, соціальний педагог, соціально-педагогічна сфера.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectконцепції професійного розвиткуuk
dc.subjectтехнології професійного розвиткуuk
dc.subjectзмістuk
dc.subjectвиди і форми професійного розвиткуuk
dc.subjectзарубіжний досвід професійного розвиткуuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectсоціально-педагогічна сфераuk
dc.titleОсобливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфериuk
dc.title.alternativeThe specificity of professional development of specialists of social and pedagogical sphereuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.