Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/441
Назва: Особливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери
Інші назви: The specificity of professional development of specialists of social and pedagogical sphere
Автори: Пришляк, Оксана Юріївна
Ключові слова: професійний розвиток, концепції професійного розвитку, технології професійного розвитку, зміст, види і форми професійного розвитку, зарубіжний досвід професійного розвитку, соціальний педагог, соціально-педагогічна сфера
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Пришляк, О. Ю. Особливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери [Текст] / О. Ю. Пришляк. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 144–147. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 146 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито трактування суті професійного розвитку у вітчизняній і зарубіжній літературі; визначено актуальність та ступінь дослідженості проблеми професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери. Розкрито підходи до вивчення та трактування професійного розвитку. розкрито концептуальні підходи до реалізації професійного розвитку соціальних педагогів в сучасних умовах. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз зарубіжного досвіду професійного розвитку соціальних педагогів і соціальних працівників. Обґрунтовано необхідність вивчення і запозичення прогресивних ідей зарубіжного досвіду в український освітній простір. Сформульовано авторське бачення оптимізації професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери на основі адаптації прогресивних ідей зарубіжного досвіду. Ключові слова: професійний розвиток, концепції професійно-го розвитку, технології професійного розвитку, зміст, види і форми професійного розвитку, зарубіжний досвід професійного розвитку, соціальний педагог, соціально-педагогічна сфера.
Опис: The article deals with the interpretation of essence of professional development in native and foreign literature; the actuality and degree of investigationalness of problem of professional development of specialists of social pedagogical sphe re. The author has exposed an approach to study and interpretation of professional development, the conceptual approaches to realization of professional development of social teachers in modern terms are exposed. The author has carried out comparatively pedagogical analysis of foreign experience of professional development of social teachers and social workers. The necessity of study and borrowing of progressive ideas of foreign experience for Ukrainian educational sphere has been grounded in the article. Author`s vision of optimization of professional developmentof specialists of social pedagogical sphere is formulated on the basis of adaptation of progressive ideas of foreign experience. Key words: professional development, conceptions of professional development, technology of professional development, maintenance, kinds and forms of professional development, foreign experience of professional development, social teacher, social pedagogical sphere.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/441
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.