Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44318
Назва: Проблема підготовки учителя у творчій спадщині громадсько-освітніх діячів Закарпаття
Автори: Цибар, Т.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Цибар, Т. Проблема підготовки учителя у творчій спадщині громадсько-освітніх діячів Закарпаття / Т. Цибар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 215–216. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 216 (6 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрен вопрос подготовки учителя в творческом наследии общественно-образовательных деятелей Закарпа­тья, раскрыта связь достояния педагогов прошлого и подготовки учителей в условиях модернизации школы.
The article considers the issue of а teacher's training in the creative heritage of the social education activists of Zakarpattia; the tie оf the teacher's gains in the past and their training nowadays is shown.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1-wCYCFdZdGFLvI0BvZeXYEV0WrIapP5X/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44318
Розташовується у зібраннях:2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.