Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штих, І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T10:30:00Z | - |
dc.date.available | 2022-09-21T10:30:00Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Штих, І. Історичний аспект вивчення природничих дисциплін в педагогічному коледжі і його роль у формування світогляду майбутнього вчителя / І. Штих // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 234–235. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 235 (14 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44339 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1F6f8VJm-wGc9yl5X8lWa47TJkhV5WLcY/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются вопросы о необходимости осмысления теоретического и практического наследия украинской педагогики, в частности ее естественнонаучного аспекта, что способствует формированию научного мировоззрения будущих учителей. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the issues of the necessity of grasping of theoretic and practical heritage of the Ukrainian pedagogics. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Історичний аспект вивчення природничих дисциплін в педагогічному коледжі і його роль у формування світогляду майбутнього вчителя | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.