Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44339
Назва: Історичний аспект вивчення природничих дисциплін в педагогічному коледжі і його роль у формування світогляду майбутнього вчителя
Автори: Штих, І.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Штих, І. Історичний аспект вивчення природничих дисциплін в педагогічному коледжі і його роль у формування світогляду майбутнього вчителя / І. Штих // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 234–235. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 235 (14 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются вопросы о необходимости осмысления теоретического и практического наследия украинской педагогики, в частности ее естественнонаучного аспекта, что способствует формированию научного мировоззрения будущих учителей.
The article considers the issues of the necessity of grasping of theoretic and practical heritage of the Ukrainian pedagogics.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1F6f8VJm-wGc9yl5X8lWa47TJkhV5WLcY/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44339
Розташовується у зібраннях:2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.