Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44375
Назва: Концептуальні підходи до морального виховання військовослужбовців
Автори: Грязнов, І.
Ключові слова: моральное воспитание, военнослужащие, оперативно-служебные мероприятия, профессионально-моральные качества, moral education, soldiers, professionally-moral qualities
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Грязнов, І. Концептуальні підходи до морального виховання військовослужбовців / І. Грязнов // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 57–62. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 62 (11 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Рассматриваемые в статье концептуальные подходы к моральному воспитанию военнослужащих ­определяют важнейшие идеи, которые лежат в основе теории морального воспитания будущих офицеров-пограничников.
The author considers conceptual approaches to the moral education of soldiers, which.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Yb_IACiemX_aP21xSWQfz3vid30wwPgm/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44375
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.