Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44377
Title: Формування національних та загальнолюдських цінностей у майбутніх економістів
Authors: Дунець, Лілія
Янковець, Олена
Keywords: национальные ценности, высшее учебное заведение, студент-экономист, national values, higher educational establishment, student of economy
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Дунець, Лілія Формування національних та загальнолюдських цінностей у майбутніх економістів / Лілія Дунець, Олена Янковець // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 65–68. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 68 (4 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статья посвящена проблеме формирования национальных и общечеловеческих ценностей у будущих экономистов. Акцентируется внимание на том, что руководители и преподаватели высших учебных заведений должны прежде всего понять особенность назначения своих учреждений в деле подготовки национальной экономической элиты.
The article is dedicated to the problem of national and common-to-all-mankind values' formation of future economists. Тhе special attention is drawn to the fact that directors and teachers of the higher educational establishments must primarily understand the peculiarities of their institutions' assignment within the process of education of national elite with the formed national consciousness.
Description: https://drive.google.com/file/d/1vxK22Zdn1gotFGx_IR9Xf3Vq3CZFCySl/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44377
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.