Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКустовський, Сергій-
dc.date.accessioned2022-09-23T10:52:51Z-
dc.date.available2022-09-23T10:52:51Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКустовський, Сергій Кейс-методика вивчення іноземної мови як засіб формування самостійності у навчанні майбутніх економістів / Сергій Кустовський // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 95–98. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 98 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44406-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1V3M3O6LZv30SaqxRhAEVbmG7WHkyBw2b/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractДанная статья рассматривает основные положения организации самостоятельной работы сту­дентов и кейс-технологии обучения студентов-экономистов иностранному языку с применением кейс­-методом.uk
dc.description.abstractThis article deals both with the main aspects of students' independent work organization and with main aspects of case study. lt proposes general methodical instructions on combini ng students' independent work with the case study.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсамостоятельная работа студентов (СРС)uk
dc.subjectкейс-методuk
dc.subjectмежпредметные связиuk
dc.subjectstudents' independent workuk
dc.subjectcase studyuk
dc.subjectintersubjects relationsuk
dc.titleКейс-методика вивчення іноземної мови як засіб формування самостійності у навчанні майбутніх економістівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.