Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44422
Title: Педагогічні умови підготовки майбутнього фахівця мистецько-педагогічних спеціальностей у позанавчальній діяльності
Authors: Овчаренко, Ганна
Keywords: педагогические условия, внеучебная деятельность, социализация, студенты художественно-педагогических специальностей, pedagogical conditions, out-learning activity, socialization, students of artistic and pedagogical specialities
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Овчаренко, Ганна Педагогічні умови підготовки майбутнього фахівця мистецько-педагогічних спеціальностей у позанавчальній діяльності / Ганна Овчаренко // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 124–127. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 127 (4 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье, учитывая специфику внеучебной деятельности студентов художественно-педагоги­ческих специальностей, сформулированы педагогические условия подготовки специалистов и опре­делены дальнейшие направления исследования, а именно - создание социально-педагогической мо­дели.
Considering the particularity of out-learning activity of students of artistic and pedagogical specialities, the pedagogical conditions were formulated, further directions of research were determined, in particular, - the creation of social and pedagogical model of students teaching.
Description: https://drive.google.com/file/d/1AuxLnAGq3BlOmxO-BileDaGhbeDSI_3o/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44422
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.