Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44425
Title: Педагогічні технології: проблеми впровадження у змісті професійної підготовки студентів вищих освітніх закладів
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Сагарда, Володимир
Keywords: педагогические технологии, личностно-ориентированные технологии, дидак­тические технологии, процес подготовки студентов вуза, pcdagogic technologics, personnaly oriented technologies, process oftraining of students
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Опачко, Магдалина Педагогічні технології: проблеми впровадження у змісті професійної підготовки студентів вищих освітніх закладів / Магдалина Опачко, Володимир Сагарда // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 137–143. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 143 (14 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье анализируются различные подходы к пониманию термина "технология" применитель­но к педагогике, уточняется ее структура и определяются условия реализации педагогических техно­логий в процессе профессиональной подготовки студентов ВУЗов.
The article analyses diferent approaches to the understanding of the term "technology" while applying in in the pedagogics. Structure and conditions of realization of pedagogic technologies in the process of professional training of students of higher educational establishments are defined.
Description: https://drive.google.com/file/d/1EfGiQwrGS6jd8uR7mRh9-q9MsCeRkkv6/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44425
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.