Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44426
Назва: Вивчення процесу впровадження особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з політології
Автори: Островська, Н.
Ключові слова: личностно-ориентированное обучение, уровни сформированности интереса, учебные возможности, формы и методы организации обучения, personally oriented teaching, levels of interest formation, forms and methods of teaching organisation
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Островська, Н. Вивчення процесу впровадження особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з політології / Н. Островська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 144–145. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 145 (4 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются вопросы преподавания истории в агротехническом институте с ис­пользованием личностно-ориентированного обучения.
The article is dedicated to the issue of teaching history in agrotechnical institute using person-oriented training.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1YjVOWQONmxKU68i55_IOUUrkg3PG9ohA/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44426
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.