Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44432
Title: | Роль спілкування з викладачами в розвитку у студентів-психологів психологічної культури взаємин |
Authors: | Переверзєва, Валентина Пахомова, Ольга |
Keywords: | психологическая культура, основные конструкты структуры психологической культуры, образ "Я", самосознание, самооценка, уровень домогательств у студентов будущих психологов, psychological culture, self-consciousness, image l |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Вид-во “УжНУ” |
Citation: | Переверзєва, Валентина Роль спілкування з викладачами в розвитку у студентів-психологів психологічної культури взаємин / Валентина Переверзєва, Ольга Пахомова // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 149–152. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 152 (5 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статье раскрыты особенности формирования у студентов будущих психологов психологической культуры общения и взаимоотношений, выявлены структурные компоненты новообразований в феномене "психологическая культура". This article considers the ways of forming of the psychological culture of communication and mutual understanding in the students - future psychologist and the structural components of newly created phenomenon - "psychological culture". |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1Zalzb1w-Lnr8xcBj2VHalaO2Q50Uypan/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44432 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.