Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44442
Title: Динаміка формування мотивації професійного спілкування як складової індивідуального стилю професійного спілкування майбутніх перекладачів
Authors: Соболь, Наталія
Keywords: индивидуальный стиль, профессиональное общение, переводчики, мотивация, individual style, professional communication, translator, interpreter, motivation
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Соболь, Наталія Динаміка формування мотивації професійного спілкування як складової індивідуального стилю професійного спілкування майбутніх перекладачів / Наталія Соболь // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 173–177. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (14 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статья посвящена проблеме формирования индивидуального стиля профессионального обще­ния будущих переводчиков в процессе их профессиональной подготовки в высших учебных заведе­ниях. В ней автор исследует динамику развития мотивации профессионального общения, формиро­вание которой является одним из компонентов формирования стиля.
The article deals with the problem of formation of future translator's and interpreter's personal communication style in the process of their training in the higher educational establishments. The author investigates the development of professional communication motivation, which is one of the elements of the style formation.
Description: https://drive.google.com/file/d/1VG3A0vc_dtEzcA4FzYCBeIbaesaoNZxD/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44442
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.