Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44452
Title: | Розвиток пізнавальних здібностей при вивченні іноземної мови в початковій школі |
Authors: | Хроменко, Наталія |
Keywords: | познавательная активность, дидактическая игра, иностранный язык, познавательные способности, общечеловеческие и национальные ценности, cognitive activity, didactic game, foreign language, cognition, national and values |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Вид-во “УжНУ” |
Citation: | Хроменко, Наталія Розвиток пізнавальних здібностей при вивченні іноземної мови в початковій школі / Наталія Хроменко // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 199–203. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 202–203 (12 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статье рассматриваются важные проблемы в изучении иностранного языка в начальной школе, а также развитие познавательных способностей учеников, используя дидактические игры, как главное средство стимулирования познавательной активности в школьном возрасте. The important problems of communication teaching at the primary level of leaming foreign language are considered in this article. Besides the development of cognition bу using didactic game as the principal means of cognitive activity stimulating is considered. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1bsYI8Iyu8GCoIvEOpes7xF4juvxlZfyW/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44452 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.