Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44489
Назва: Діяльнісно-орієнтований підхід у підготовці студентів з іноземної мови
Автори: Чорній, В.
Ключові слова: синтез, анализ, знания, умения, навыки, систематизация, модель, analysis, synthesis, skills, model
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Чорній, В. Діяльнісно-орієнтований підхід у підготовці студентів з іноземної мови / В. Чорній // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 211–215. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 215 (4 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются процессы взаимосвязи триады "знания-навыки-умения" при изучении иностранных языков и три этапа реализации таких связей.
This article considers the processes of interconnection of triade: knowledge - skills - technique while studying foreign languages and three stages of this type link realisation.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1JJfo1--TxmpZ3wCjsbXff43TyRBjQORJ/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44489
Розташовується у зібраннях:2004 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.