Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44502
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСинишина, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-09-27T10:40:53Z-
dc.date.available2022-09-27T10:40:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСинишина В. М. Упровадження методу активного соціально-психологічного пізнання в систему підготовки майбутніх практичних психологів / В. М. Синишина // Інноваційна педагогіка. - Одеса, 2020. - Вип. 21(3). - С. 109-113.uk
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44502-
dc.description.abstractIntroduction of method of active socio-psychological cognition into the system of training of future practical psychologists У різних напрямах психологічної роботи з людьми в різних сферах суспільної практики широко використовуються активні соціально-психологічні методи. Оволодіння такими методами поряд з іншими психологічними технологіями і прийомами є обов’язковим для кожного кваліфікованого практичного психолога. У статті розглянуто основні теоретичні і методичні підходи до використання активного соціально-психологічного навчання в діяльності практичного психолога. Відображаються базові методи, що застосовуються в роботі з людьми, – соціально-психологічний тренінг, групова дискусія, імітаційні ігри тощо. Основною метою застосування методів активного соціально-психологічного навчання є формування вмінь і навичок спілкування, формування комунікативної компетентності у штучно створеному соціальнопсихологічному середовищі, яким виступає група психологічного тренінгу. У статті розглянуто соціально-психологічний тренінг як систему активної підготовки практичних психологів до майбутньої професійної діяльності. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців-психологів, який свідчить, що важливою перевагою соціально-психологічного тренінгу є використання навчального ефекту групових взаємодій і реалізація принципу активності його учасників. Визначено основні функції соціально-психологічного тренінгу та принципи його побудови. Важливим завданням соціально-психологічного тренінгу є розвиток соціально-психологічної компетентності, формування психологічних умінь, тісно пов’язаних із розвитком професійних властивостей особистості практичного психолога. У межах соціальнопсихологічного тренінгу навчання спрямоване на оптимізацію і модифікацію окремих рис особистості майбутнього практичного психолога, комунікативного потенціалу майбутнього фахівця, психокорекцію його глибинних особистісних якостей. Навчання сприяє зміні життєвої позиції, установок, розвитку сензитивності, самосвідомості, підвищенню соціально-психологічної компетентності студентівuk
dc.description.abstractActive socio-psychological methods are widely used in different directions of psychological work with people in different spheres of social practice. Mastering such methods, along with other psychological technologies and techniques, is necessary for every qualified practical psychologist. The article deals with the basic theoretical and methodical approaches to using active socio-psychological teaching in the activity of practical psychologist. The basic methods, which are used in work with people – socio-psychological training, group discussion, imitation games, etc., are displayed. The main purpose of using methods of active socio-psychological study is formation of abilities and skills of communication, formation of communicative competence in artificially created socio-psychological environment, which serves as psychological training group. The article examines socio-psychological training as a system of active preparation of practical psychologists to future professional activity. Analysis of theoretical works of domestic and international scholars-psychologists has been done, that shows that an important benefit of social-psychological training is the use of the educational effect of group interactions and implementation of the principle of its participants’ activeness. The main functions of socio-psychological training and principles of its construction have been defined. An important task of socio-psychological training is to develop socio-psychological competence, to form psychological abilities, which are closely related with the development of professional personality traits of a practical psychologist. Within the socio-psychological training, study process is directed to the optimization and modification of separate features of personality of future practical psychologist, communicative potential of future specialist, psychocorrection of his/her deep personal qualities. Training promotes change of life position, attitudes, development of sensitivity, self-awareness, increase of students’ socio-psychological competenceuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»uk
dc.subjectактивне соціально-психологічне пізнанняuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectсистема професійної підготовкиuk
dc.subjectмайбутні практичні психологиuk
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгuk
dc.subjectactive socio-psychological cognitionuk
dc.subjectmethoduk
dc.subjectsystem of vocational traininguk
dc.subjectfuture practical psychologistsuk
dc.subjectsocio-psychological traininguk
dc.titleУпровадження методу активного соціально-психологічного пізнання в систему підготовки майбутніх практичних психологівuk
dc.title.alternativeIntroduction of method of active socio-psychological cognition into the system of training of future practical psychologistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
innped_2020_21(3)__25.pdf236.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.