Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44502
Название: Упровадження методу активного соціально-психологічного пізнання в систему підготовки майбутніх практичних психологів
Другие названия: Introduction of method of active socio-psychological cognition into the system of training of future practical psychologists
Авторы: Синишина, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: активне соціально-психологічне пізнання, метод, система професійної підготовки, майбутні практичні психологи, соціально-психологічний тренінг, active socio-psychological cognition, method, system of vocational training, future practical psychologists, socio-psychological training
Дата публикации: 2020
Издательство: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
Библиографическое описание: Синишина В. М. Упровадження методу активного соціально-психологічного пізнання в систему підготовки майбутніх практичних психологів / В. М. Синишина // Інноваційна педагогіка. - Одеса, 2020. - Вип. 21(3). - С. 109-113.
Краткий осмотр (реферат): Introduction of method of active socio-psychological cognition into the system of training of future practical psychologists У різних напрямах психологічної роботи з людьми в різних сферах суспільної практики широко використовуються активні соціально-психологічні методи. Оволодіння такими методами поряд з іншими психологічними технологіями і прийомами є обов’язковим для кожного кваліфікованого практичного психолога. У статті розглянуто основні теоретичні і методичні підходи до використання активного соціально-психологічного навчання в діяльності практичного психолога. Відображаються базові методи, що застосовуються в роботі з людьми, – соціально-психологічний тренінг, групова дискусія, імітаційні ігри тощо. Основною метою застосування методів активного соціально-психологічного навчання є формування вмінь і навичок спілкування, формування комунікативної компетентності у штучно створеному соціальнопсихологічному середовищі, яким виступає група психологічного тренінгу. У статті розглянуто соціально-психологічний тренінг як систему активної підготовки практичних психологів до майбутньої професійної діяльності. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців-психологів, який свідчить, що важливою перевагою соціально-психологічного тренінгу є використання навчального ефекту групових взаємодій і реалізація принципу активності його учасників. Визначено основні функції соціально-психологічного тренінгу та принципи його побудови. Важливим завданням соціально-психологічного тренінгу є розвиток соціально-психологічної компетентності, формування психологічних умінь, тісно пов’язаних із розвитком професійних властивостей особистості практичного психолога. У межах соціальнопсихологічного тренінгу навчання спрямоване на оптимізацію і модифікацію окремих рис особистості майбутнього практичного психолога, комунікативного потенціалу майбутнього фахівця, психокорекцію його глибинних особистісних якостей. Навчання сприяє зміні життєвої позиції, установок, розвитку сензитивності, самосвідомості, підвищенню соціально-психологічної компетентності студентів
Active socio-psychological methods are widely used in different directions of psychological work with people in different spheres of social practice. Mastering such methods, along with other psychological technologies and techniques, is necessary for every qualified practical psychologist. The article deals with the basic theoretical and methodical approaches to using active socio-psychological teaching in the activity of practical psychologist. The basic methods, which are used in work with people – socio-psychological training, group discussion, imitation games, etc., are displayed. The main purpose of using methods of active socio-psychological study is formation of abilities and skills of communication, formation of communicative competence in artificially created socio-psychological environment, which serves as psychological training group. The article examines socio-psychological training as a system of active preparation of practical psychologists to future professional activity. Analysis of theoretical works of domestic and international scholars-psychologists has been done, that shows that an important benefit of social-psychological training is the use of the educational effect of group interactions and implementation of the principle of its participants’ activeness. The main functions of socio-psychological training and principles of its construction have been defined. An important task of socio-psychological training is to develop socio-psychological competence, to form psychological abilities, which are closely related with the development of professional personality traits of a practical psychologist. Within the socio-psychological training, study process is directed to the optimization and modification of separate features of personality of future practical psychologist, communicative potential of future specialist, psychocorrection of his/her deep personal qualities. Training promotes change of life position, attitudes, development of sensitivity, self-awareness, increase of students’ socio-psychological competence
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44502
ISSN: 2311-5491
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
innped_2020_21(3)__25.pdf236.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.