Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44515
Title: | Проблема попередження асоціальної поведінки серед неповнолітніх, які ніде не вчаться і не працюють |
Authors: | Парфанович, І. |
Keywords: | несовершеннолетний правонарушитель, асоциальное поведение, трудоустйство, приобщение к учебе, социально-педагогическая поддержка, juvenile delinquent, anti-social behaviour, employment, social-pedagogic support |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Вид-во “УжНУ” |
Citation: | Парфанович, І. Проблема попередження асоціальної поведінки серед неповнолітніх, які ніде не вчаться і не працюють / І. Парфанович // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 271–276. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 275–276 (11 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Проблема предупреждения правонарушений и преступлений особенно актуальна среди тех несовершеннолетних, кто не учиться и не работает. На современном этапе развития системы социально-педагогической работы с этой категорией ли необходимы изучение специфики и состояния правонарушений, сделанных ими, психолого-педагогических параметров личности правонарушителя, путей социальной поддержки, теоретических предпосылок к данной проблеме. The problem of antisocial behaviour prevention among juveniles, who do not work and study, is considered in the article. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1H4rHN2jalUa8MCIJXNU_-3HQi7CzzUuk/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44515 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.