Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44682
Назва: Варіативність шкільних підручників в умовах особистісного підходу до навчання
Автори: Савченко, О.
Дата публікації: 2002
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Савченко, О. Варіативність шкільних підручників в умовах особистісного підходу до навчання / О. Савченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І.В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М.І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 6 : Підготовка вчителя до професійної діяльності в умовах варіативної початкової освіти : всеукраїнська наук.- практ. конференція, 29 квітня 2002 р. на базі Мукачівського гуманітарно- пед. коледжу. – С. 108–110.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Опис: https://drive.google.com/file/d/11IAxhC-N7xGNYpatEyv-Xr_qVOGuACeY/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44682
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 6 - 2002

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 6 (2002).pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.