Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44716
Title: Педагогічні інновації: підходи до аналізу категорії
Authors: Демиденко, Тетяна Миколаївна
Issue Date: 2002
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Демиденко, Т. М. Педагогічні інновації: підходи до аналізу категорії / Т. М. Демиденко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М.І. Кухта, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 5. – С. 16–21.– Рез. рос., англ.– Бібліогр.: с. 20 (11 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Рассматриваются вопросы педагогических инноваций. Предложен терминологический анализ понятий: педагогическое творчество, новаторство, инновация, инновационное обучение, инноваци­онный эксперимент, инновационная деятельность, инновационная педагогическая технология.
The issues of pedagogical innovations are considered. The terminological analysis of the following notions is offered: pedagogic creative work, innovation, innovational teaching, innovational experiment, innovational activity, innovational pedagogical technology.
Description: https://drive.google.com/file/d/1ESK0VIB8DEfnG_K-HFG004k2oDBvuo2t/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44716
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 5 - 2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соцыальна робота Вип. 5 (2002).pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.