Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44784
Title: Технології інтернет речей в сучасній освіті: перспективи, особливості
Other Titles: Internet of things technologies in modern education: prospects, features
Authors: Шелевер, Оксана Василівна
Keywords: нтернет речей, заклади освіти, дистанційне навчання, технології, Internet of Things, educational institutions, distance learning, technology
Issue Date: 2022
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Шелевер О. В. Технології інтернет речей в сучасній освіті: перспективи, особливості // Інноваційна педагогіка. Одеса. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2022. Випуск 50. Том 2. С. 210–213..
Series/Report no.: Інноваційна педагогіка;
Abstract: Інтернет речей (Internet of Things, IoT) – це глобальна мережа підключених до Інтернету речей – пристроїв, оснащених сенсорами, датчиками, засобами передавання сигналів. Ці цифрові пристрої можуть сприймати датчиками різноманітні сигнали з навколишнього світу, вступати у взаємодію з іншими пристроями, обмінюватися даними з метою віддаленого моніторингу за станом об’єктів, аналізу зібраних даних і прийняття на їх основі рішень. Підвищення інтелекту навчального середовища та створення мультимедійного навчального обладнання стало серйозним завданням закладів вищої та передвищої освіти. Адаптація цифрових інструментів робить освіту більш ефективною та сучасною. Інтернет речей дозволяє закладам вищої та передвищої освіти оптимізувати роботу, виявити присутність студентів, персоналізувати навчання та проводити заняття безпосередньо на пристрої кожного студента. Навчальні платформи розвиваються завдяки живим заняттям, попередньо записаним лекціям та можливостям вирішення різних проблем. Сектор освіти є одним з найбільш адаптивних та ефективних з точки зору розгортання пристроїв IoT для його використання, щоб зробити освіту більш спільною, інтерактивною та доступною для всіх. Пристрої Інтернету речей надають студентам надійний доступ до всього, від навчальних матеріалів до каналів зв’язку та гарного сприйняття матеріалів онлайн, а також дають викладачам можливість оцінювати успішність студентів у реальному часі. Інтернет речей дозволяє перейти від традиційної методології навчання до цифрової, що дає низку додаткових переваг та підвищує ефективність, особливо з широким розповсюдженням дистанційного та змішаного навчання. Разом з тим, ІoT приносить і величезні виклики для вищої та передвищої освіти. Тому ця стаття також представляє погляд на виклики IoT у освіті. Авторами було проаналізовано досвід українських вчених у впровадженні ІоТ в закладах освіти, та досвід зарубіжних вчених. Проведено опитування, які інструменти використовуються викладачами з технології інтернет речей, та на скільки вони знайомі з цими поняттями.
The Internet of Things (IoT) is a global network of devices connected to the Internet of Things – devices equipped with sensors, sensors, and signal transmission facilities. These digital devices can pick up various signals from the world around them with their sensors, interact with other devices, and exchange data in order to remotely monitor the state of objects, analyze the collected data, and make decisions based on it. Increasing the intelligence of the learning environment and the creation of multimedia learning equipment has become a major challenge for higher and pre-higher education. Adapting digital tools makes education more efficient and modern. The Internet of Things allows higher education institutions to streamline operations, identify student presence, personalize learning, and deliver lessons directly to each student’s device. Learning platforms are evolving with live classes, pre-recorded lectures, and problem-solving capabilities. The education sector is one of the most adaptive and efficient in terms of deploying IoT devices for its use to make education more shared, interactive and accessible to all. Internet devices give students reliable access to everything from instructional materials to communication channels to good perception of materials online, and give educators the ability to assess student performance in real time. The Internet of Things allows a shift from traditional teaching methodology to digital, which offers a number of additional benefits and efficiencies, especially with the widespread proliferation of distance and blended learning. At the same time, IoT will also bring huge challenges for higher education. Therefore, this article also presents a look at the challenges of IoT in education. The authors analyzed the experience of Ukrainian scientists in the implementation of IoT in educational institutions and the experience of foreign scientists. A survey was conducted of what tools are used by teachers on Internet of Things technology, and how familiar they are with these concepts.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44784
ISSN: 2663-6085 (Print)
2663-6093 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf317.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.