Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/448
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Ольга Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-25T08:32:49Z | - |
dc.date.available | 2014-12-25T08:32:49Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Сорока, О. В. Дитячий малюнок: характеристика, можливості [Текст] / О. В. Сорока. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 164–167. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 167 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/448 | - |
dc.description | The article is dedicated to the study of child drawings. It is better to use spontaneous drawings for analysis because they differ by theirs emotional coloring. The diagnostic’s of specifi city of child drawings is in its humanity concerning to a child. The stages of child development have been characterized. The main principals which must be kept to analyze the drawings have been disclosed. The reference elements to work with drawings have been considered. J. Oster’s and P. Gaul’s model of childish drawings’ analysis has been presented, which furthers the normal development and personality’s development of a child. Key words: childish drawing, interpretation, diagnostic, spontaneous drawings. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню дитячого малюнку. Встановлено, що для аналізу краще використовувати спонтанні малюнки, оскільки вони відрізняються більшим емоційним забарвленням. Визначено, що специфіка діагностики дитячих малюнків полягає в її гуманності по відношенню до дитини. Охарактеризовано стадії розвитку дитячого малюнку. Розкрито головні принципи, яких необхідно дотримуватися при аналізі малюнків. Розглянуто опорні елементи при роботі з малюнками. Представлено модель аналізу дитячих малюнків Дж. Остер і П. Гоул, що сприяє нормальному розвитку й особистісному зростанню дитини. Ключові слова: дитячий малюнок, інтерпретація, діагностика, спонтанні малюнки. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | дитячий малюнок | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | спонтанні малюнки | uk |
dc.title | Дитячий малюнок: характеристика, можливості | uk |
dc.title.alternative | Child drawing: characteristics, abilities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 30 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИТЯЧИЙ МАЛЮНОК ХАРАКТЕРИСТИКА, МОЖЛИВОСТІ.pdf | 203.7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.