Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/448
Назва: Дитячий малюнок: характеристика, можливості
Інші назви: Child drawing: characteristics, abilities
Автори: Сорока, Ольга Вікторівна
Ключові слова: дитячий малюнок, інтерпретація, діагностика, спонтанні малюнки
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сорока, О. В. Дитячий малюнок: характеристика, можливості [Текст] / О. В. Сорока. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 164–167. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 167 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню дитячого малюнку. Встановлено, що для аналізу краще використовувати спонтанні малюнки, оскільки вони відрізняються більшим емоційним забарвленням. Визначено, що специфіка діагностики дитячих малюнків полягає в її гуманності по відношенню до дитини. Охарактеризовано стадії розвитку дитячого малюнку. Розкрито головні принципи, яких необхідно дотримуватися при аналізі малюнків. Розглянуто опорні елементи при роботі з малюнками. Представлено модель аналізу дитячих малюнків Дж. Остер і П. Гоул, що сприяє нормальному розвитку й особистісному зростанню дитини. Ключові слова: дитячий малюнок, інтерпретація, діагностика, спонтанні малюнки.
Опис: The article is dedicated to the study of child drawings. It is better to use spontaneous drawings for analysis because they differ by theirs emotional coloring. The diagnostic’s of specifi city of child drawings is in its humanity concerning to a child. The stages of child development have been characterized. The main principals which must be kept to analyze the drawings have been disclosed. The reference elements to work with drawings have been considered. J. Oster’s and P. Gaul’s model of childish drawings’ analysis has been presented, which furthers the normal development and personality’s development of a child. Key words: childish drawing, interpretation, diagnostic, spontaneous drawings.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/448
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИТЯЧИЙ МАЛЮНОК ХАРАКТЕРИСТИКА, МОЖЛИВОСТІ.pdf203.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.