Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/448
Title: Дитячий малюнок: характеристика, можливості
Other Titles: Child drawing: characteristics, abilities
Authors: Сорока, Ольга Вікторівна
Keywords: дитячий малюнок, інтерпретація, діагностика, спонтанні малюнки
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сорока, О. В. Дитячий малюнок: характеристика, можливості [Текст] / О. В. Сорока. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 164–167. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 167 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена вивченню дитячого малюнку. Встановлено, що для аналізу краще використовувати спонтанні малюнки, оскільки вони відрізняються більшим емоційним забарвленням. Визначено, що специфіка діагностики дитячих малюнків полягає в її гуманності по відношенню до дитини. Охарактеризовано стадії розвитку дитячого малюнку. Розкрито головні принципи, яких необхідно дотримуватися при аналізі малюнків. Розглянуто опорні елементи при роботі з малюнками. Представлено модель аналізу дитячих малюнків Дж. Остер і П. Гоул, що сприяє нормальному розвитку й особистісному зростанню дитини. Ключові слова: дитячий малюнок, інтерпретація, діагностика, спонтанні малюнки.
Description: The article is dedicated to the study of child drawings. It is better to use spontaneous drawings for analysis because they differ by theirs emotional coloring. The diagnostic’s of specifi city of child drawings is in its humanity concerning to a child. The stages of child development have been characterized. The main principals which must be kept to analyze the drawings have been disclosed. The reference elements to work with drawings have been considered. J. Oster’s and P. Gaul’s model of childish drawings’ analysis has been presented, which furthers the normal development and personality’s development of a child. Key words: childish drawing, interpretation, diagnostic, spontaneous drawings.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/448
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИТЯЧИЙ МАЛЮНОК ХАРАКТЕРИСТИКА, МОЖЛИВОСТІ.pdf203.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.