Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанчук, М. О.-
dc.date.accessioned2022-10-14T08:04:17Z-
dc.date.available2022-10-14T08:04:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтефанчук М. О. Перспективи адаптації законодавства про рекламу до права Європейського Союзу (досвід України та Франції) / М. О. Стефанчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 1. Вип. 52. – С. 141-143. – Бібліогр.: с. 143 (7 назв). – Рез. укр., рос. англ.uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44900-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням регулювання рекламної діяльності в Україні та Франції. На підставі аналізу регулювання рекламного ринку ЄС визначаються принципи функціонування реклами, згідно з якою має бути розроблена українська рекламна система. Розглядається питання регулювання рекламної діяльності, спрямованої на запобігання та усунення негативних наслідків функціонування ринку реклами. Досліджено досвід країн ЄС на прикладі Франції щодо державного управління рекламною діяльністю, необхідний для формування відповідної стабільної національної системи.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the issues of regulation of advertising activity in Ukraine and France. On the basis of the analysis of the regulation of the EU advertising market, the principles of advertising functioning are determined, according to which the Ukrainian advertising system should be developed. The issue of regulation of advertising activity, which is designed to prevent and eliminate the negative effects of the advertising market functioning, is being explored. The experience of the EU countries on the example of France on public administration of advertising activities, which is necessary for the formation of a corresponding sustainable national system is investigated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламний ринокuk
dc.subjectЄвропейський альянс стандартів у рекламіuk
dc.subjectкодекс рекламної практикиuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectЄСuk
dc.subjectadvertising activityuk
dc.subjectadvertising marketuk
dc.subjectcode of advertising practiceuk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectEUuk
dc.titleПерспективи адаптації законодавства про рекламу до права Європейського Союзу (досвід України та Франції)uk
dc.title.alternativeProspects of adaptation of the law on advertising to eu law (experience of ukraine and france)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 52 Том 1 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРСПЕКТИВИ.pdf278.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.