Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44900
Назва: Перспективи адаптації законодавства про рекламу до права Європейського Союзу (досвід України та Франції)
Інші назви: Prospects of adaptation of the law on advertising to eu law (experience of ukraine and france)
Автори: Стефанчук, М. О.
Ключові слова: рекламна діяльність, рекламний ринок, Європейський альянс стандартів у рекламі, кодекс рекламної практики, Україна, ЄС, advertising activity, advertising market, code of advertising practice, Ukraine, EU
Дата публікації: 2018
Видавництво: Гельветика
Бібліографічний опис: Стефанчук М. О. Перспективи адаптації законодавства про рекламу до права Європейського Союзу (досвід України та Франції) / М. О. Стефанчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 1. Вип. 52. – С. 141-143. – Бібліогр.: с. 143 (7 назв). – Рез. укр., рос. англ.
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанням регулювання рекламної діяльності в Україні та Франції. На підставі аналізу регулювання рекламного ринку ЄС визначаються принципи функціонування реклами, згідно з якою має бути розроблена українська рекламна система. Розглядається питання регулювання рекламної діяльності, спрямованої на запобігання та усунення негативних наслідків функціонування ринку реклами. Досліджено досвід країн ЄС на прикладі Франції щодо державного управління рекламною діяльністю, необхідний для формування відповідної стабільної національної системи.
The article is devoted to the issues of regulation of advertising activity in Ukraine and France. On the basis of the analysis of the regulation of the EU advertising market, the principles of advertising functioning are determined, according to which the Ukrainian advertising system should be developed. The issue of regulation of advertising activity, which is designed to prevent and eliminate the negative effects of the advertising market functioning, is being explored. The experience of the EU countries on the example of France on public administration of advertising activities, which is necessary for the formation of a corresponding sustainable national system is investigated.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44900
ISSN: 2307-3322
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 52 Том 1 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРСПЕКТИВИ.pdf278.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.