Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухан, Марія Андріївна-
dc.date.accessioned2014-12-25T08:44:48Z-
dc.date.available2014-12-25T08:44:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТрухан, М. А. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів [Текст] / М. А. Трухан. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 170–173. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 172 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/450-
dc.descriptionThe article substantiated scientifi c approaches to simulation of professional training future socialteachers to resolve professional disputes. Considers the basic components of the model and shown it graphically. The main focus is on the characteristics of the principles that are the specialized in the formation of future social pedagogues to resolve professional disputes. Defi ned pedagogical conditions and practical mechanisms disclosed (steps, methods, forms) preparing of future professionals. Key words: model, principles, stages, methods, criteria and levels of readiness, pedagogical conditions.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються наукові підходи до моделюван-ня професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. Розглянуто основні скла-дові моделі та зображено її графічний вигляд. Основна увага зосереджена на характеристиці принципів, які виступають профільними у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. Визначено педагогічні умови та розкрито практичні механізми (етапи, ме-тоди, форми) організації підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: модель, принципи, етапи, методи, критерії та рівні готовності, педагогічні умови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectетапиuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectкритерії та рівні готовностіuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.titleМодель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктівuk
dc.title.alternativeModel of formation of future social pedagogues readiness to the solving of professional conflictsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2014 / Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 30



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.