Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/450
Назва: | Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів |
Інші назви: | Model of formation of future social pedagogues readiness to the solving of professional conflicts |
Автори: | Трухан, Марія Андріївна |
Ключові слова: | модель, принципи, етапи, методи, критерії та рівні готовності, педагогічні умови |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Трухан, М. А. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів [Текст] / М. А. Трухан. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 170–173. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 172 (5 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються наукові підходи до моделюван-ня професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. Розглянуто основні скла-дові моделі та зображено її графічний вигляд. Основна увага зосереджена на характеристиці принципів, які виступають профільними у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. Визначено педагогічні умови та розкрито практичні механізми (етапи, ме-тоди, форми) організації підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: модель, принципи, етапи, методи, критерії та рівні готовності, педагогічні умови. |
Опис: | The article substantiated scientifi c approaches to simulation of professional training future socialteachers to resolve professional disputes. Considers the basic components of the model and shown it graphically. The main focus is on the characteristics of the principles that are the specialized in the formation of future social pedagogues to resolve professional disputes. Defi ned pedagogical conditions and practical mechanisms disclosed (steps, methods, forms) preparing of future professionals. Key words: model, principles, stages, methods, criteria and levels of readiness, pedagogical conditions. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/450 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 / Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ.pdf | 248.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.