Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/451
Title: Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів
Other Titles: Analysis of pedagogical technology of formation of social-professional maturity of future social pedagogues
Authors: Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Keywords: соціально-професійна зрілість, педагогічна технологія, системний підхід
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Хмуринська, Т. О. Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 173–175. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 175 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У даній статті ми розглянули педагогічну технологію фор-мування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах. А також проаналізували основні етапи її реалізації. Ключові слова: соціально-професійна зрілість, педагогічна технологія, системний підхід.
Description: In this article we considered pedagogical technology of forming of socia-lprofessional maturity of future social pedagogues in higher educational establishments. And also analysed basic her implementation phases. Mastering by the students of technology of formation of social and professional maturity promotes intellectual development, formation of teamwork knowledge, mastering general civilization values and professionally important qualities,creative activities, social responsibility, refl ection etc. Key words: social-professional maturity, pedagogical technology, approach of the systems.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/451
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.