Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛінніков, Святослав Валерійович-
dc.contributor.authorМиронюк, Іван Святославович-
dc.date.accessioned2022-10-23T09:25:04Z-
dc.date.available2022-10-23T09:25:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛінніков С. В., Миронюк І. С. До питання оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у системі громадського здоров’я. / С. В. Лінніков, І. С. Миронюк // Україна. Здоров'я нації = Ukraine. Nation’s Health : наук.-практ. вид. / Укр. ін-т стратег. дослідж. МОЗ України. – Київ : Вид-во "Експерт", №3 (69). — С. 5-11.uk
dc.identifier.issn2077-6594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45193-
dc.description.abstractМета: огляд та аналіз підходів та інструментів оцінки ефективності інформаційно-комунікативних кампаній з метою ефективного планування і впровадження інтервенцій соціального маркетингу для створення громадських оздоровчих втручань. Матеріали та методи. Бібліосемантичний метод, методи структурно-логічного аналізу та узагальнення. Матеріалами дослідження є теоретичні положення, результати досліджень та методичних напрацювань зарубіжних та вітчизняних учених у сфері управління зв’язків з громадськістю та соціальної реклами. Результати. Представлено аналіз еволюції підходів та інструментів оцінки ефективності інформаційно-комунікативних кампаній в сфері підприємницької діяльності та подібний досвід в галузі охорони і збереження здоров’я населення. Аргументовано, що сфера охорони здоров’я не може повністю калькувати методи оцінки кампаній з бізнесмоделей, оскільки загальною метою PR-кампаній у громадському здоров’ї є зниження захворюваності та продовження тривалості здорового життя на відміну від сфери бізнесу де головним є прибуток. Проте деякі засади оцінки можуть бути тотожними. Висновки. На тлі значних досягнень в розробці і реалізації методика і систем оцінки ефективності PR-кампаній у сфері підприємництва та бізнесу є можливість використання кращих світових практик підходів до розробки простих і доступних, але ефективних інструментів для оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері збереження і укріплення здоров’я населення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.subjectгромадське здоров'яuk
dc.subjectінформаційні кампаніїuk
dc.subjectоцінка ефективностіuk
dc.titleДо питання оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у системі громадського здоров’яuk
dc.title.alternativeTo the issue of evaluating the effectiveness of information and communication campaigns in the public health systemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оцінка ефективності інфокампаній ГЗ_стаття.pdf281.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.