Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45193
Назва: До питання оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у системі громадського здоров’я
Інші назви: To the issue of evaluating the effectiveness of information and communication campaigns in the public health system
Автори: Лінніков, Святослав Валерійович
Миронюк, Іван Святославович
Ключові слова: громадське здоров'я, інформаційні кампанії, оцінка ефективності
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Бібліографічний опис: Лінніков С. В., Миронюк І. С. До питання оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у системі громадського здоров’я. / С. В. Лінніков, І. С. Миронюк // Україна. Здоров'я нації = Ukraine. Nation’s Health : наук.-практ. вид. / Укр. ін-т стратег. дослідж. МОЗ України. – Київ : Вид-во "Експерт", №3 (69). — С. 5-11.
Короткий огляд (реферат): Мета: огляд та аналіз підходів та інструментів оцінки ефективності інформаційно-комунікативних кампаній з метою ефективного планування і впровадження інтервенцій соціального маркетингу для створення громадських оздоровчих втручань. Матеріали та методи. Бібліосемантичний метод, методи структурно-логічного аналізу та узагальнення. Матеріалами дослідження є теоретичні положення, результати досліджень та методичних напрацювань зарубіжних та вітчизняних учених у сфері управління зв’язків з громадськістю та соціальної реклами. Результати. Представлено аналіз еволюції підходів та інструментів оцінки ефективності інформаційно-комунікативних кампаній в сфері підприємницької діяльності та подібний досвід в галузі охорони і збереження здоров’я населення. Аргументовано, що сфера охорони здоров’я не може повністю калькувати методи оцінки кампаній з бізнесмоделей, оскільки загальною метою PR-кампаній у громадському здоров’ї є зниження захворюваності та продовження тривалості здорового життя на відміну від сфери бізнесу де головним є прибуток. Проте деякі засади оцінки можуть бути тотожними. Висновки. На тлі значних досягнень в розробці і реалізації методика і систем оцінки ефективності PR-кампаній у сфері підприємництва та бізнесу є можливість використання кращих світових практик підходів до розробки простих і доступних, але ефективних інструментів для оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері збереження і укріплення здоров’я населення.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45193
ISSN: 2077-6594
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка ефективності інфокампаній ГЗ_стаття.pdf281.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.