Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45193
Title: До питання оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у системі громадського здоров’я
Other Titles: To the issue of evaluating the effectiveness of information and communication campaigns in the public health system
Authors: Лінніков, Святослав Валерійович
Миронюк, Іван Святославович
Keywords: громадське здоров'я, інформаційні кампанії, оцінка ефективності
Issue Date: 2022
Publisher: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Citation: Лінніков С. В., Миронюк І. С. До питання оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у системі громадського здоров’я. / С. В. Лінніков, І. С. Миронюк // Україна. Здоров'я нації = Ukraine. Nation’s Health : наук.-практ. вид. / Укр. ін-т стратег. дослідж. МОЗ України. – Київ : Вид-во "Експерт", №3 (69). — С. 5-11.
Abstract: Мета: огляд та аналіз підходів та інструментів оцінки ефективності інформаційно-комунікативних кампаній з метою ефективного планування і впровадження інтервенцій соціального маркетингу для створення громадських оздоровчих втручань. Матеріали та методи. Бібліосемантичний метод, методи структурно-логічного аналізу та узагальнення. Матеріалами дослідження є теоретичні положення, результати досліджень та методичних напрацювань зарубіжних та вітчизняних учених у сфері управління зв’язків з громадськістю та соціальної реклами. Результати. Представлено аналіз еволюції підходів та інструментів оцінки ефективності інформаційно-комунікативних кампаній в сфері підприємницької діяльності та подібний досвід в галузі охорони і збереження здоров’я населення. Аргументовано, що сфера охорони здоров’я не може повністю калькувати методи оцінки кампаній з бізнесмоделей, оскільки загальною метою PR-кампаній у громадському здоров’ї є зниження захворюваності та продовження тривалості здорового життя на відміну від сфери бізнесу де головним є прибуток. Проте деякі засади оцінки можуть бути тотожними. Висновки. На тлі значних досягнень в розробці і реалізації методика і систем оцінки ефективності PR-кампаній у сфері підприємництва та бізнесу є можливість використання кращих світових практик підходів до розробки простих і доступних, але ефективних інструментів для оцінки ефективності інформаційно-комунікаційних кампаній у сфері збереження і укріплення здоров’я населення.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45193
ISSN: 2077-6594
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оцінка ефективності інфокампаній ГЗ_стаття.pdf281.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.