Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашкара-Чокнадій, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2022-10-25T17:59:35Z-
dc.date.available2022-10-25T17:59:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОснови менеджменту та маркетингу - силабус з дисципліни для студентів денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини галузі знань 29 Міжнародні відносини. / укл. : В. В. Машкара-Чокнадій, В. П. Приходько. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2022. – 14 с.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45289-
dc.description.abstractСилабус до дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу"uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectМенеджментuk
dc.subjectМеркетингuk
dc.titleОснови менеджменту та маркетингу - силабусuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСилабусuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИЛАБУС. ОММ.pdf523.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.