Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45289
Назва: Основи менеджменту та маркетингу - силабус
Автори: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Ключові слова: Менеджмент, Меркетинг
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Основи менеджменту та маркетингу - силабус з дисципліни для студентів денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини галузі знань 29 Міжнародні відносини. / укл. : В. В. Машкара-Чокнадій, В. П. Приходько. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2022. – 14 с.
Короткий огляд (реферат): Силабус до дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу"
Тип: Text
Тип публікації: Силабус
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45289
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИЛАБУС. ОММ.pdf523.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.