Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашкара-Чокнадій, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorМанцулич, Домініка Любомирівна-
dc.date.accessioned2022-10-25T19:34:45Z-
dc.date.available2022-10-25T19:34:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали XXIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 10 грудня 2021 р.). Київ, 2021. 302 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45300-
dc.description.abstractЗ кожним роком динамічно розвиваються на ринку способи просування товарів та послуг, а саме маркетингові інтегровані комунікації. Рекламі в цьому секторі відводиться чи не найпочесніше та найвагоміше за впливом на споживача місце. Із процесом вдосконалення реклами змінюються безпосередньо і споживачі. Вони стають вибагливішими та вимогливішими. Їм не подобається нав’язування реклами та дуже часте її повторення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesISSN 2708-1257;-
dc.subjectприхований маркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпросування товарів і послугuk
dc.subjectринокuk
dc.titleПРИХОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ (ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до студентської статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.