Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45300
Назва: ПРИХОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ (ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД)
Автори: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Манцулич, Домініка Любомирівна
Ключові слова: прихований маркетинг, реклама, просування товарів і послуг, ринок
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали XXIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 10 грудня 2021 р.). Київ, 2021. 302 с.
Серія/номер: ISSN 2708-1257;
Короткий огляд (реферат): З кожним роком динамічно розвиваються на ринку способи просування товарів та послуг, а саме маркетингові інтегровані комунікації. Рекламі в цьому секторі відводиться чи не найпочесніше та найвагоміше за впливом на споживача місце. Із процесом вдосконалення реклами змінюються безпосередньо і споживачі. Вони стають вибагливішими та вимогливішими. Їм не подобається нав’язування реклами та дуже часте її повторення.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до студентської статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45300
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasni-vikliki-i-aktualni-problemi-nauki-osviti-ta-virobnictva-mizhgaluzevi-disputi_2021_12_10(1)-59-63.pdf404.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.