Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45300
Title: ПРИХОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ (ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД)
Authors: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Манцулич, Домініка Любомирівна
Keywords: прихований маркетинг, реклама, просування товарів і послуг, ринок
Issue Date: 2021
Citation: Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали XXIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 10 грудня 2021 р.). Київ, 2021. 302 с.
Series/Report no.: ISSN 2708-1257;
Abstract: З кожним роком динамічно розвиваються на ринку способи просування товарів та послуг, а саме маркетингові інтегровані комунікації. Рекламі в цьому секторі відводиться чи не найпочесніше та найвагоміше за впливом на споживача місце. Із процесом вдосконалення реклами змінюються безпосередньо і споживачі. Вони стають вибагливішими та вимогливішими. Їм не подобається нав’язування реклами та дуже часте її повторення.
Type: Text
Publication type: Тези до студентської статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45300
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.