Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45308
Назва: | Психо-соціальні наслідки стихійного лиха та можливість їх попередження |
Автори: | Вовканич, Маргарита Дмитрівна |
Дата публікації: | 1999 |
Видавництво: | Патент |
Бібліографічний опис: | Вовканич, М. Д. Психо-соціальні наслідки стихійного лиха та можливість їх попередження / М. Д. Вовканич // Науковий вісник Ужгородського державного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В. І. Опіярі (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Болдижар та ін. – Ужгород : Патент, 1999. – Вип. 2. – С. 70–73. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 73 (10 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Рассматриваются вопросы психо-социальных последствий стихийного бедствия и возможность их предупреждения. Подчеркивается, что на сегодняшний день нe существует единой теории психосоциальной деятельности в экстремальных условиях, что, естественно, препятствует успешному решению практических задач. The questions of psycho-social consequences of the natural calamity and possibilities of its forecasting are considered in this article. It is underlined that at present there is no unique theory of psycho-social activity in extreme situations and this, of course, puts obstacles in the way of the successful solving of practical tasks. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1plarE2VC39hj7TVTsdfipWnb56elrSKg/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45308 |
Розташовується у зібраннях: | 1999 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 2 (1999).pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.